укр / рус / eng

Інтернет – ваш новий офіс і ваша зброя

Інтернет - ваш новий офіс і ваша зброя

Бізнес пішов з офісів і магазинів. Він давно перебрався в інтернет. Тепер обличчя вашої компанії – не стійка адміністратора або магазинна вітрина. Це ваші сторінки в соцмережах та іміджевий сайт. Якщо вашій компанії немає в інтернеті, ви просто не існуєте.

Чого хоче споживач?

Споживач хоче контролювати своє життя. У тому числі, товари, які купує. Для цього він більше не бродить між полиць магазину, а за пару секунд знаходить вас в інтернеті. Тепер покупцеві необов’язково тримати продукт в руках, щоб зрозуміти подобаєтеся ви йому.

Як ділова людина, ви розумієте психологію сучасної аудиторії та намагаєтеся презентувати себе в інтернеті в найвигіднішому світлі. Ви освоюєте соціальні мережі та розробляєте корпоративний сайт, де ретельно описуєте товари та послуги.

Завдання будь-якого іміджевого сайту – якомога краще розповісти про компанію. Коли клієнт заходить на ваш сайт, на нього звалюється тонна інформації. Він не буде терпляче копатися і вишукувати в цій масі те, що йому потрібно. По правді кажучи, він випадково заглянув на вашу сторінку. Ви йому не особливо цікаві.

Також у іміджевого сайту є побратим – промо-сайт. Мета його існування – повідомляти про окремі продуктах компанії. Як і іміджевому, йому теж живеться несолодко. Якщо хтось і відвідує його, то далеко не від щирого серця. Все, що потрібно клієнтам – побачити щось, чого немає у конкурентів, і прочитати слово «акція».

Ви вважаєте, що зусилля з просування в інтернеті обов’язково потрібно оцінити. В уяві малюються привабливі картини: люди знаходять вас в мережі і дивуються, як жили весь цей час без вас, клієнти обривають телефони, а ви радісно підраховуєте прибуток.

На жаль, це тільки фантазії. Споживачеві не потрібен зміст – у нього просто немає на нього часу. Він хоче форму – зручність у використанні та цікавий дизайн.

Юзабиліті та дизайн

Якщо ви все ж не готові розпрощатися зі своїми мріями, треба згадати про головне правило користування інтернетом.

Креативна агенція «Арт-група ІМХО» пропонує вам створення ефективного юзабіліті вашого сайту. Юзабіліті – це зручність користування. Це захід, що дозволяє оцінити комфортність сайту для відвідувачів. Юзабіліті не можна виразити в чисельному вигляді, але можна оцінити за чотирма показниками:
  • Час, проведений на сайті;
  • Відсоток відмов;
  • Глибина перегляду;
  • Конверсія.
По суті, ефективне юзабіліті – це сукупність трьох чинників:
  • Привабливий дизайн;
  • Зручний інтерфейс користувача;
  • Актуальний контент.

Як це не сумно, але нестандартний інтерфейс сайту ускладнює сприйняття інформації. Він викликає негативні емоції у споживачів. Так вже ми влаштовані, що завжди віддамо перевагу чомусь знайомому та звичному, якщо альтернатива зручності – необхідність вчитися. Зручність – це те, що потрібно споживачам.

Окрім того, дизайн – перше, на що звертають увагу. Саме дизайн створює те саме перше враження, яке так важко змінити. Ми гарантуємо, що зробимо дизайнерське оформлення вашого сайту:

  • Сучасним;
  • Лаконічним;
  • Інформативним;
  • Динамічним;
  • Функціональним;
  • Ексклюзивним.

Ми розробимо ефективну дизайнерську концепцію, яка зміцнить образ вашої компанії. Ідея і прийоми її вираження будуть відповідати естетичним потребам цільової аудиторії. Просування в мережі стане надійною базою вашої професійної діяльності.

Пам’ятайте, бізнес – це поле битви. Інтернет – ваша зброя. Використовуйте його з розумом.

укр / рус

Замовте зворотній дзвінок!

Залишіть контактні дані і ми зв'яжемося з вами протягом 7 годин