Інтернет – ваш новий офіс і ваша зброя

Бізнес пішов з офісів і магазинів. Він давно перебрався в інтернет. Тепер обличчя вашої компанії – не стійка адміністратора або магазинна вітрина. Це ваші сторінки в соцмережах та іміджевий сайт. Якщо вашій компанії немає в інтернеті, ви просто не існуєте. Чого хоче споживач? Споживач хоче контролювати своє життя. У тому числі, товари, які купує. Для цього він більше не бродить між полиць магазину, а за пару секунд знаходить вас в інтернеті. Тепер покупцеві необов’язково тримати продукт в руках, щоб зрозуміти подобаєтеся ви йому.Як ділова людина, ви розумієте психологію сучасної аудиторії та намагаєтеся презентувати себе в інтернеті в найвигіднішому світлі. Ви освоюєте соціальні мережі та розробляєте корпоративний сайт, де ретельно описуєте товари та послуги. Завдання будь-якого іміджевого сайту – якомога краще розповісти про компанію. Коли клієнт заходить на ваш сайт, на нього звалюється тонна інформації. Він не буде терпляче копатися і вишукувати в цій масі те, що йому потрібно. По правді кажучи, він випадково заглянув на вашу сторінку. Ви йому не особливо цікаві. Також у іміджевого сайту є побратим – промо-сайт. Мета його існування – повідомляти про окремі продуктах компанії. Як і іміджевому, йому теж живеться несолодко. Якщо хтось і відвідує його, то далеко не від щирого серця. Все, що потрібно клієнтам – побачити щось, чого немає у конкурентів, і прочитати слово «акція». Ви вважаєте, що зусилля з просування в інтернеті обов’язково потрібно оцінити. В уяві малюються привабливі картини: люди знаходять вас в мережі і дивуються, як жили весь цей час без вас, клієнти обривають телефони, а ви радісно підраховуєте прибуток. На жаль, це тільки фантазії. Споживачеві не потрібен зміст – у нього просто немає на нього часу. Він хоче форму – зручність у використанні та цікавий дизайн. Юзабиліті та дизайн Якщо ви все ж не готові розпрощатися зі своїми мріями, треба згадати про головне правило користування інтернетом. Креативна агенція «Арт-група ІМХО» пропонує вам створення ефективного юзабіліті вашого сайту. Юзабіліті – це зручність користування. Це захід, що дозволяє оцінити комфортність сайту для відвідувачів. Юзабіліті не можна виразити в чисельному вигляді, але можна оцінити за чотирма показниками:
Як це не сумно, але нестандартний інтерфейс сайту ускладнює сприйняття інформації. Він викликає негативні емоції у споживачів. Так вже ми влаштовані, що завжди віддамо перевагу чомусь знайомому та звичному, якщо альтернатива зручності – необхідність вчитися. Зручність – це те, що потрібно споживачам. Окрім того, дизайн – перше, на що звертають увагу. Саме дизайн створює те саме перше враження, яке так важко змінити. Ми гарантуємо, що зробимо дизайнерське оформлення вашого сайту:
Ми розробимо ефективну дизайнерську концепцію, яка зміцнить образ вашої компанії. Ідея і прийоми її вираження будуть відповідати естетичним потребам цільової аудиторії. Просування в мережі стане надійною базою вашої професійної діяльності. Пам’ятайте, бізнес – це поле битви. Інтернет – ваша зброя. Використовуйте його з розумом. |