Програми лояльності або як зробити покупця вашим союзником?

Озирніться. Здається, всі навколо тільки й зайняті тим, що збирають бали, купують сертифікати і беруть участь в акціях. Навряд чи знайдеться людина, в чиєму гаманці не лежить пара дисконтних карт. І це працює. Навіть незначна знижка робить будь-яку покупку приємнішою, а магазин доступнішим. Чому? Тому що всі люблять подарунки. Першими це зрозуміли власники американських магазинів в 1914 році, коли почали масово роздавати знижки привілейованим клієнтам. З тих пір, програми лояльності вибралися з-за прилавків і вирушили підкорювати клієнтів самостійно. Сучасні компанії змагаються в тому, яку винагороду запропонувати своїм покупцям. Щоб їх принадити, вони пускають в хід інформаційні технології і безмежну фантазію. Програма лояльності – це комплекс маркетингових заходів для підвищення частоти покупок і розміру транзакцій, а також розвитку повторних продажів і стабілізації відносин з клієнтами. За допомогою програм лояльності компанії покращують базові показники бізнесу – прибуток і частку ринку. Крім того, це ефективний спосіб зміцнення бренду. Ви безпосередньо спілкуєтеся зі споживачем, подаючи інформацію про себе в потрібній вам формі. Всі програми лояльності умовно діляться на чотири типи:
Кожна програма заохочення переслідує одну мету: викликати довіру у клієнта і переконати його залишитися. Лояльний клієнт не кине вас у важку хвилину. Він взагалі не звертає уваги на ваших конкурентів. Навіть якщо вони об’єктивно кращий за вас. Лояльний клієнт у вас вірить. Арт-група ІМХО пропонує розробку програм лояльності для Ваших клієнтів:
Ми сформуємо у споживачів почуття емоційної прихильності до вашого бренду. З нашою допомогою клієнт буде:
Наша творча команда розробить саме ту програму лояльності, яка відповідає образу вашої компанії. Ми проаналізуємо тенденції ринку, ваших конкурентів і особливості вашої організації. З’ясуємо, що саме потрібно вашій цільовій аудиторії. Ми завжди дотримуємося простого правила: нашим клієнтам вигідно працювати з нами. Ми знаємо, ефективна програма лояльності повинна пропонувати привілеї. Привілеї, які мають реальну цінність. Які перетворять клієнта в вашого вірного союзника. |