укр / рус / eng

Програми лояльності або як зробити покупця вашим союзником?

Програми лояльності або як зробити покупця вашим союзником?

Озирніться. Здається, всі навколо тільки й зайняті тим, що збирають бали, купують сертифікати і беруть участь в акціях. Навряд чи знайдеться людина, в чиєму гаманці не лежить пара дисконтних карт.

І це працює. Навіть незначна знижка робить будь-яку покупку приємнішою, а магазин доступнішим. Чому? Тому що всі люблять подарунки.

Першими це зрозуміли власники американських магазинів в 1914 році, коли почали масово роздавати знижки привілейованим клієнтам. З тих пір, програми лояльності вибралися з-за прилавків і вирушили підкорювати клієнтів самостійно. Сучасні компанії змагаються в тому, яку винагороду запропонувати своїм покупцям. Щоб їх принадити, вони пускають в хід інформаційні технології і безмежну фантазію.

Програма лояльності – це комплекс маркетингових заходів для підвищення частоти покупок і розміру транзакцій, а також розвитку повторних продажів і стабілізації відносин з клієнтами. За допомогою програм лояльності компанії покращують базові показники бізнесу – прибуток і частку ринку. Крім того, це ефективний спосіб зміцнення бренду. Ви безпосередньо спілкуєтеся зі споживачем, подаючи інформацію про себе в потрібній вам формі.

Всі програми лояльності умовно діляться на чотири типи:

  • Дисконтна програма – фіксована «пласка» знижка, яка діє на всі товари і послуги;
  • Бонусна програма – бали за покупку товарів і послуг, які можна накопичити і обміняти на інші продукти;
  • Партнерська програма лояльності – бонусні бали, які можна отримувати у декількох компаній-партнерів;
  • Короткострокова програма – бонуси по принципу «накопичуй та отримуй». Клієнт збирає наклейки, штампи або інші купони, а потім обмінює їх на товари або призи.

Кожна програма заохочення переслідує одну мету: викликати довіру у клієнта і переконати його залишитися. Лояльний клієнт не кине вас у важку хвилину. Він взагалі не звертає уваги на ваших конкурентів. Навіть якщо вони об’єктивно кращий за вас. Лояльний клієнт у вас вірить.

Арт-група ІМХО пропонує розробку програм лояльності для Ваших клієнтів:

  • Програми мотивації кінцевих споживачів;
  • Програми мотивації продавців і оптових покупців;
  • Програми мотивації для партнерів, дилерів та регіональних представників.

Ми сформуємо у споживачів почуття емоційної прихильності до вашого бренду. З нашою допомогою клієнт буде:

  • Виділяти вас на тлі інших;
  • Купувати ваш товар або послугу;
  • Хотіти купувати ваш продукт знову і знову;
  • Задоволений вашим брендом;
  • Нечутливий до дій ваших конкурентів.

Наша творча команда розробить саме ту програму лояльності, яка відповідає образу вашої компанії. Ми проаналізуємо тенденції ринку, ваших конкурентів і особливості вашої організації. З’ясуємо, що саме потрібно вашій цільовій аудиторії. Ми завжди дотримуємося простого правила: нашим клієнтам вигідно працювати з нами.

Ми знаємо, ефективна програма лояльності повинна пропонувати привілеї. Привілеї, які мають реальну цінність. Які перетворять клієнта в вашого вірного союзника.

укр / рус

Замовте зворотній дзвінок!

Залишіть контактні дані і ми зв'яжемося з вами протягом 7 годин