Арт-група ІМХО розробила логотип і фірмовий стиль для арт-бутіка
У рамках кампанії з ребрендингу, фахівцями Арт-групи ІМХО розроблено комплекс елементів корпоративної ідентифікації для арт-бутіка “Алізарин”. |
У комплекс робіт увійшли: рекламне позиціонування, розробка логотипу, дизайн візиток, подарункових сертифікатів, а також ідея і дизайн макетів для зовнішньої реклами. На даний момент фахівці Арт-групи ІМХО ведуть роботи зі створення нового інтернет-магазину для арт-бутіка (новий привабливий дизайн і сучасний зручний функціонал). Арт-бутик “Алізарин” пропонує своїм покупцям широкий асортимент товарів для творчості: фарби, пензлі, мольберти і етюдники, а також різноманітні набори для рукоділля ( декупаж, кракелюр, художнє ліплення і багато іншого). Консультанти арт-бутіка “Алізарин” – професійні художники, із задоволенням допомагають розібратися в найбагатшому асортименті всім новачкам в прекрасному світі мистецтва. Саме тому фахівці Арт-групи ІМХО розробили для своїх колег новий позиціонуючий слоган: Мистецтво, як хобі – мабуть, точніше і не скажеш. |