Головна / Послуги агенції / Стратегія рекламного просування

Без своєї стратегії легко потрапити під вплив чужої тактики!Рекламна кампанія – це комплекс заходів, що проводяться з метою залучення уваги споживачів до товарів, послуг чи подій. Рекламна кампанія завжди ставить конкретні цілі та завдання: – виведення на ринок нового товару або послуги; – формування позитивного іміджу товару або послуги; – збільшення продажів товару або послуги; – підтримка збуту товару або послуги. Замовте розробку рекламної кампанії у нас: 1. Зателефонуйте у відділ по роботі з клієнтами: (044) 228-05-00. 2. Ознайомтесь з портфоліо наших робіт та вартістю наших послуг; 3. Заповніть загальний бриф на розробку рекламної кампанії. |
Стратегія рекламного просування брендуМаркетингова стратегія: – дослідження ринку; – вивчення потреб споживачів; – створення унікальної торговельної пропозиції; – позиціювання. Креативна стратегія: – система слоганів та титрів; – система візуальних рішень; – сценарії, статті; – нові креативні підходи до створення образу продукту або послуги. Комунікативна стратегія: – аналіз ринку рекламних носіїв; – підбір оптимальних носіїв для найбільш ефективного донесення рекламної комунікації до споживача. |