укр / рус / eng

Головна / Послуги агенції / Стратегія рекламного просування

Стратегія рекламного просування

Без своєї стратегії легко потрапити під вплив чужої тактики!

Рекламна кампанія – це комплекс заходів, що проводяться з метою залучення уваги споживачів до товарів, послуг чи подій.

Рекламна кампанія завжди ставить конкретні цілі та завдання:

– виведення на ринок нового товару або послуги;

– формування позитивного іміджу товару або послуги;

– збільшення продажів товару або послуги;

– підтримка збуту товару або послуги.

Замовте розробку рекламної кампанії у нас:

1. Зателефонуйте у відділ по роботі з клієнтами: (044) 228-05-00.

2. Ознайомтесь з портфоліо наших робіт та вартістю наших послуг;

3. Заповніть загальний бриф на розробку рекламної кампанії.

Стратегія рекламного просування бренду

Маркетингова стратегія:

– дослідження ринку;

– вивчення потреб споживачів;

– створення унікальної торговельної пропозиції;

– позиціювання.

Креативна стратегія:

– система слоганів та титрів;

– система візуальних рішень;

– сценарії, статті;

– нові креативні підходи до створення образу продукту або послуги.

Комунікативна стратегія:

– аналіз ринку рекламних носіїв;

– підбір оптимальних носіїв для найбільш ефективного донесення рекламної комунікації до споживача.

 

Всі рекламні кампанії, розроблені Арт-групою ІМХО для наших клієнтів плануються індивідуально, з урахуванням безлічі факторів.

Залежно від цілей і завдань, поставлених перед агенцією, від сфери діяльності, розміру бюджету, а також від вже проведених рекламних кампаній, ми можемо запропонувати широкий перелік заходів, які можна застосувати з гарантованим успіхом.

Головна / Послуги агенції / Стратегія рекламного просування

укр / рус

Замовте зворотній дзвінок!

Залишіть контактні дані і ми зв'яжемося з вами протягом 7 годин